maanantai 18. helmikuuta 2019

kun kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa





Tähän väliin vaihteeksi vähän työhommia! Yksi mielekkäimmistä työhöni liittyvistä tehtävistä ovat sisältöihin liittyvät kuvaukset, liittyivätpä ne sitten minkämoisiin kuvaustilanteisiin tahansa. Visuaalisesti kauniit kuvat ja kuvauksissa mukana oleminen on kaikkein palkitsevinta ja inspiroivinta.

Visuaalinen viestintä viestii yrityksen arvoista. Laadukkaat kuvat luovat ja vahvistavat haluttua brändimielikuvaa ja tekstisisällön kanssa yhdessä yrityksen palvelu tai tuote konkretisoituu. Mikään visuaalinen elementti ei pitäisi olla "onpas kiva kuva" -tyylinen, vaan kuvien tulisi tekstisisällön kanssa yhdessä tukea viestinnän tavoitetta ja yrityksen brändiä.

Tiedon ja viestin on oltava visuaalista, jotta se puhuttelee ja herättää mielenkiintoa. Sisällöntuottajana tiedän, että sanat eivät yksin riitä. Olenkin ylpeä siitä, että saan parhaillaan tehdä yhteisprojekteja kahden erittäin taitavan, visuaalisesti viestivän ammattilaisen kanssa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti