lauantai 11. joulukuuta 2010

it's alive, it's alive!



Huomasitteko joulukuun alun huikeasti toteutetun kampajan, jossa kerättiin varoja HIV-työhön "kuolleiden" julkimoiden avulla? Tyypit eivät twiitanneet, facebookanneet tahi käyttäneet nettiyhteisöjä vasta kun kampanjaan oli kerätty tarpeeksi dollareita.

Kaikki julkkikset heräsivät digitaalisesti henkiin kuudessa päivässä, mutta kampanja jatkuu edelleen. On se sosiaalisen median mahti kovin ällistyttävää.

Kuvat:
http://buylife.org

2 kommenttia:

  1. Huomasin ja mä säikähdin aamulla Facebookissa, kun uniset silmät luki lauseen "Alicia Keys is dead." Kyllä tuli paha mieli, että nyt sen pieni lapsi joutuu elämään ilman äitiä.

    Onneksi ei ollutkaan ihan niin :D

    Sosiaalista mediaa ei pitäisi aliarvioida.

    VastaaPoista
  2. Juuri näin! Ei voi muuta kuin ihastella, miten kekseliäällä ja järkevälläkin tavalla kampanjoita joskus toteutetaan. Mennään sinne, missä massat liikkuu.

    VastaaPoista