
Siinä on kyllä ihan hauskoja yksityiskohtia. Kätevässä kohdassa kojelautaa sijaitsee nipponkello, jollainen löytyy kaikista sielläpäin valmistetuista autoista. Mittaristossa on kaksi trippimittaria, TRIP A ja TRIP B, joista A toimii, B:n funktio on vielä epäselvä, mutta taisi sekin matkan edetessä pyöriä.


Radio onneksi löytyy, kasettipesällä varustettuna. Saan käyttötarkoituksen niille kymmenille c-kaseteille, joista löytyy "sekalaista". Tämä ikiliikkuja on valmistettu samoihin aikoihin kuin nuo Sky-radiosta nauhoitetut kasetit.
Takapenkin suojana on kaksi kynnysmattoa. Suojamattojen lisäksi takapenkiltä löytyi liilat ajohanskat. Menopeli tuoksahtaa muutaman vuoden paketissa olleelta vanhalta teltalta. Ehkä hommaan sisätiloihin huomenna ihmekuusen.

Kyllähän me tällä idän ihmeellä oikein kätevästi kuukausi pärjätään, pärjätäänhän?
Ihmeen kivasti tuolla galantilla on pärjätty, vaikka se onkin kaikin puolin ihan kamala. Hajuun on melkein jo tottunut ja onneksi ikkunan saa auki jos oikein ahdistaa.
VastaaPoistaEteenpäin kulkemiesta hidastaa laahaava takajarru. Sen tosin saa hetkeksi kuntoon kun vasaralla napauttaa oikeasta suunnasta jarrusatulaa - tästä tosin on apua vain seuraavaan jarrutukseen saakka. Mutta kyllä galanttia näköjään voi ajaa suht hyvin ilman että jarruttelee lainkaan.
Muutama viikko vielä pitäisi pärjätä. Saa nähdä miten käy. Rinkulakeulaa on jo kova ikävä!
kr: Kaikkeen tottuu ja hyvää kannattaa odottaa, vaikka vähän pidempäänkin!
VastaaPoistaÄlyttömän kätevää muuten tuo napauttaminen jarruttamisen jälkeen. Jarruttamatta ajaminen on kyllä osoittautunut ihan toimivaksi liikkumismuodoksi.