keskiviikko 29. lokakuuta 2014

keskiviikko on musta








10 kommenttia:

  1. Musta sopii teidän kotiin jotenkin superhyvin. Tyylikäs ja ajaton.Tuo ryhtiä viemättä liikaa tilaa. Mä olen raas huomannut,että olen alkanut vieroksua mustaa meillä..tahtoisin eroon. Se ei jotenkin istu meidän kotiin. Harmi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on kyllä tosi haastava. Ainakin tällaiselle putsplankille ihan sikamaisen ärsyttävä, kun kaikki lika näkyy heti. Ainoa mikä mustassa matossa ei näy on meikäläisen hiukset :)

      Poista
  2. Hienoja mustia juttuja ja istuu hyvin kotiinne. Mustassa tosiaan näkyy laiskan pölynpyyhkijän maine ja taloudenhoitajan hoitamattomat hommat :)

    VastaaPoista
  3. Ihana musta! Teillä on tosi tyylikkäitä nuo kuviin poimimasi mustat, olen noita teidän renovia ihaillut ennenkin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hii, tarkoituksella valitsin mustien kollaasiin mukaan just nuo Renovat! Ihan napakymppi valinta ja edelleen rokkaa! :)

      Poista
  4. Moikka, mulla on blogissa arvonta käynnissä vielä viikonlopun ajan, ajattelin vinkata tännekin jos et oo vielä osallistunut :) http://bytiahenriikka.blogspot.fi/2014/10/syksyn-arvontaa.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Taidanpa samantien rientää osallistumaan!

      Poista
  5. ihania juttuja ja voi kun kaunis koti teillä. jään seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipähei Ruut ja oikein mukavaa, että löysit Aniliiniin! Kiitos kommentistasi! :)

      Poista