tiistai 20. toukokuuta 2014

hilien uusi koti






Lapsosen mentyä nukkumaan hipsin ulos napsimaan muutaman kuvasen vihdoin käyttökuntoisesta vihervitriinistä. Sielläpä nuo hiliset nyt kilvan kasvavat! Edelleen on siis kotiutuskelpoisia hilinpoikasta tarjolla, saa ken tahtoo!

Avaudun pienesti vihervitriinin laadun heikkoudesta, vaikkakin reklamaatioprosessi on edelleen kesken myyjätahon kanssa. Mutta putkeen ei siis mennyt. Vitriinistä puuttui osia ja puupinnoista ikävästi maalia. Nähtäväksi jää miten reklamointiin reagoidaan, mutta ihan mansikkainen maku ei ostajalle suuhun jäänyt - ottaen huomioon, että vitriini ei kuitenkaan ihan halvimmasta päästä ollut. Muutoinhan tuo vihervitriini on sangen upea!

14 kommenttia:

  1. Olen samoja vitriinejä sekä saman valmistajan vihervajoja kaihoten katsellut jo pitkään. Mutta ehkä sitten sinne seuraavaan taloon..? ;-) Aika yllättävää että on tuollaista ongelmaa ollut, olen antanut uskotella itselleni että tuo merkki olisi melko laadukaskin? Ehkä se on vaan naiivi kuvitelma kun ovat aika kalliita tosiaan, että sittenhän niiden on oltava toki laadukkaitakin. Tai sitten teille osui todellinen maanantaikappale.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuommoinen vihervitriini on meikäläisen haaveena ollut myös pitkään - todella mieluinen äitienpäivälahja! Ja ihan samaa mekin ihmeteltiin vitriiniä kootessa ja näitä vikoja tutkaillessa, että priimaa odotettiin - pelkästään laadukkaasta mielikuvasta kun on merkin osalta kyse! Maanantaikappalekin on ok, kunhan sen viat asiallisesti korjataan. Mutta kattellaan!

      Poista
  2. Se on just raivostuttavaa, jos ajattelee saavansa rahalla laatua. Ja sitten käy toisin.
    Kaunis se kyllä on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samaa mieltä! Mutta onhan tuo tosiaan nätti kuin mikä. Ihan passeli meidän pikkaraiselle pihalle ja terdelle.

      Poista
  3. Voi, että haluaisin tuollaisen kasvihuoneen!!..:)

    VastaaPoista
  4. Hyvä, kun varoitit, koska meillä ollut harkinnassa tuo samainen vitriini. Pitää miettiä uudestaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistän statustietoa tulemaan jahka saadaan hommat hoidettua myyjän kanssa.

      Poista
  5. Mä haluaisin myös olla tuollainen viherpeukalo. Se vasta ihanaa ois, että ois omat chilit tulossa, kun niitä lähes päivittäin käytetään. Mut kuule hukkaan ne menisi mun taidoilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää en millään mittareilla mitattuna ole viherpeukalo, ihan tsägällä olen saanut pidettyä nuo hengissä. Ja kun niitä on paljon (tuu hakee omas pois!) niin ei haittaa jos jokunen epäonnistuu :)

      Poista
  6. Voi hilit! Mulla on täällä vaan kitukasvuisia tomaatteja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli viime vuonna kanssa tomaatteja, aika hyvänlainen sato saatiinkin! Mutta olen edelleenkin vahvasti sitä mieltä, että kaikessa kasvienkasvatuksessa ja kukkainhoidossa mulla on vaan käyny tosi hyvä tuuri. En mä oikeasti muuta kuin juttelen niille ja kastelen välillä. Mutta ehkä se riittää?

      Poista
    2. Hei piti vielä lisäämäni, että tuu hakeen multa hilejä kun seuraavan kerran täälläpäin liikuskelet! Mulla noita kyllä riittää ihan yli omien tarpeiden!

      Poista
    3. Kiitos tarjouksesta! Kyllä mä voisin tulla! Laittelen sulle mailia huomenissa! :)

      Poista