lauantai 16. heinäkuuta 2011

voi hötö minkä teit




Kesä on tosi jees, mutta juuri nyt tuo kaikkialla lentelevä ja sisätiloihin leviävä koivupuun hötö ärsyttää hurjasti siivousintoilijaa. Puitahan meidän postimerkkitontilta ei löydy, mutta naapurin papan pihalla nököttää ehkä telluksen suurikokoisin koivu, joka tuottaa todennäköisesti hötöään par'aikaa enemmän kuin tarpeeksi.

Partsilla on mukava viettää semilämmintä kesäpäivää, ainakin sen viitisen minuuttia ennen kuin hötö on päässyt valloilleen. Jos liikahdat, se liikkuu mukanasi sisätiloihin. Ottaa päähän.

Niin että hötöisää lauantai-iltaa vaan sinnekin!

4 kommenttia:

  1. Höh, minä en ole huomannut! Täytyykin lähteä kurkkimaan ulos...

    Mua huvitti tuo sun edellinen postaus, kun juuri olen ollut viirinauhahommissa. Tuollainen puoti olis kyllä ihana lähistöllä!

    VastaaPoista
  2. Usko pois, siellä se hötö vaanii1

    Mä meinasin kans tehdä tollasen viirinauhan itse, kankaatkin ostin. Siellä ne kaapissa vieläkin odottavat tekijäänsä. Ei tarvinnut kahta kertaa miettiä, kun laitettiin kassakone laulamaan tuon viirinauhan takia :)

    VastaaPoista
  3. Mulla olis sisäpiirin tietoa tuohon edellispäiväiseen kahden sanan lauseeseen. Ensimmäisiä taisi olla se, kun iivarsson tutti suussa ja sormi vinosti pystyssä sanoo,"shh",Aaval ukkuu.Ymmärrät varmaan, mitä tarkoitan.

    VastaaPoista
  4. Huikea sisäpiirintieto! Arvasin, että tuota monisanaista arkkua on avattu aikaisemminkin!

    VastaaPoista